بچه هیئتی ....

اهل بیت خیلی کریمند... هیئت از سیاست جدا نیست، من یک بچه هیئتی سیاسی هستم ... بسم ربّ الزّینبـــــــــــــــــــــــــــــ

بچه هیئتی ....

اهل بیت خیلی کریمند... هیئت از سیاست جدا نیست، من یک بچه هیئتی سیاسی هستم ... بسم ربّ الزّینبـــــــــــــــــــــــــــــ

مشخصات بلاگ
بچه هیئتی ....

بسم ربّ الزّینب*س*
بچه هیئتی هستم
افتخارم اینه خادم شهدا هستم
البته انسان جائز الخطاست
و بعضی وقتا پاش میلغزه
از شما التماس دعا دارم
یه وب دیگه هم دارم
به اسم مخ92
برای اونائی که فکر میکنن ما بچه هیئتی ها
همیشه عزادار و ناراحت هستیم
و برعکس، ما اسوه ی حسنه ای به نام
محمد بن عبدالله صلی الله علیه و آله داریم
که هیچ وقته خنده از لبشون نمی افتاد
إن شاءالله...
الهی به زینب*س*
عجل لولیک الفرج
یاهو: abbaskhadem92
کلوب: http://www.cloob.com/name/abbaskhadem
فیس بوک: https://www.facebook.com/abbaskhadem1392?ref=tn_tnmn

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

آقای من

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶ ق.ظ

نظرات  (۱۵)

  • کنیز حضرت زهرا سلام الله علیها
  • سلام علیکم..
    خواستم بگم احسنتـــــ
    خیلی وبلاگ زیبایی دارید.موفق و مویدو حاجت رواباشید انشاالله
    دعا بفرمایید
    یازهراسلام الله علیها
  • معراج شهداء
  • با سلام
    اون وبتون رو ما لینک کردیم دیگه تعطیله؟
    با موضوع نگاه خدا به روز هستیم
    به دلیل ازدیاد دشمن خمپاره ها در جنگ نرم کفایت نمیکنند لطفا با تانک وارد شوید یا ده خمپاره با خود بیاورید
    التماس دعــــای فــــــرجــــــ
    یا زهــــــــرا سلام الله علیهـاء
    پاسخ:
    سلام اون وب رو انتقال میدم به اینجا

  • معراج شهداء
  • بسمـــ ربّــ الشهداء و الصدیقینــــ
    سلام بر شما مدیر وبلاگ ارزشی عزیز؛
    این بار با ویژه نامه ای برای مدیران وبلاگ های ارزشی، منتظر حضور سبز شما+نظـــــــــر زیبا و سازنده هستیم.
    براستی!که مدیر وبلاگ ارزشی با زبون خودمونی چگونه باید باشد؟!!!!!!!

    دیر نکنید ها.

    التماس دعای فــــــــــــرج.
    یا زهــــــــــــراء سلام الله علیها.
    خوش به حالت
    ما بلاخرهئ بعد 10 روز برگشتیم
    خیلی دلگیر میشی موقع برگشت
    برای ما هم دعا کن
    ما که نتونستیم پیاده بریم
    گروهمون برنامه های دیگه ای داشت
    برا ما حتما دعا کن
    نیازمندم در حد لالیگا
    پاسخ:
    سلام
    ما دیشب رسیدیم، ... وقتی گنبد رو دیدیم و به سجده افتادیم به یاد همه بودم...
    بسم الرب الشهداوالصدیقین.....................................سلام.وبلاگ بسیار زیبایی دارین..موفق و موید باشین.اجرکم عندالله.یاعلی مدد
    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    سلام..ممنونم از شما
    لینک کردم  ممنون میشم شما هم لینک کنید
    وبلاگ زیبایی دارید..و قلم قوی...اون جمله منو خیلی تحت تاثیر قرار داد...
    سپاس
    یا زهرا

    آینه ها را غبار گرفته ایم

                                   تا

                                     بیایی؛

                      نیایی

                           دلهامان غبار می گیرد!

    بوی پیراهنی در باد می آید؛

             یوسف هست؛

                      یعقوبی در کار نیست...!


    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    لینک شدین
    یازهرا*س*
    سلام ممنونم شما هم با افتخار لینک شدین
    به وبلاگ دیگرمون هم سر بزنین
    http://jamundeh.blogfa.com
    ( نویسنده وبلاگ و کتاب جامانده از پرستوها)
    سلام... قالب زیبایی دارید....
    وب حس خوبی داره... موفق باشید...
    پاسخ:
    سلام تشکّرات
    سلام داداش عباس خوبی خوشی
    اومدم بگم سینا هستم وبتون رو هم دوست دارم خیلی زیاد بخاطر اینکه تصویر حضرت ماه رو ابتداش دیدم وعاشقانه دوستش دارم

    سلام..

    تشکر از حضورتان در وبلاگ شهدا ...

    قلمتان در راه اسلام وولایت پایدار..

    یازهراس

    با سلام جهت ثبت نام زائرین شهدا
    به وبلاگ مراجعه نمائید و روی لینک و عکس ثبت نام کلیک نمائید و فرم را تکمیل نمائید؟
  • ستاره ی کور ... از دلگونه
  • سلام
    وب خوبی دارید
    خوشحال می شم به وب منم قدم بذارید

    آپم با
    .
    .
    .
    از موهبت آفریدن!

    ××××××

    هرگز تسلیم نشوید...
    معجزه هرروز رخ میدهد
    "شاید فردا "
    روز شما باشد!!!
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
    یاعلی
  • مدافعان حرم
  • مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    ما را با درج لینک یا لوگو و یا نشر مطالب در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    عباس جان خودت عالییی که هیچ وبلاگتم عالیه داداش.
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی