بچه هیئتی ....

اهل بیت خیلی کریمند... هیئت از سیاست جدا نیست، من یک بچه هیئتی سیاسی هستم ... بسم ربّ الزّینبـــــــــــــــــــــــــــــ

بچه هیئتی ....

اهل بیت خیلی کریمند... هیئت از سیاست جدا نیست، من یک بچه هیئتی سیاسی هستم ... بسم ربّ الزّینبـــــــــــــــــــــــــــــ

مشخصات بلاگ
بچه هیئتی ....

بسم ربّ الزّینب*س*
بچه هیئتی هستم
افتخارم اینه خادم شهدا هستم
البته انسان جائز الخطاست
و بعضی وقتا پاش میلغزه
از شما التماس دعا دارم
یه وب دیگه هم دارم
به اسم مخ92
برای اونائی که فکر میکنن ما بچه هیئتی ها
همیشه عزادار و ناراحت هستیم
و برعکس، ما اسوه ی حسنه ای به نام
محمد بن عبدالله صلی الله علیه و آله داریم
که هیچ وقته خنده از لبشون نمی افتاد
إن شاءالله...
الهی به زینب*س*
عجل لولیک الفرج
یاهو: abbaskhadem92
کلوب: http://www.cloob.com/name/abbaskhadem
فیس بوک: https://www.facebook.com/abbaskhadem1392?ref=tn_tnmn

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

8 شوّال

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۵۸ ب.ظ

امروز سالروز تخریب قبور ائمه بقیع

به دست ملعون ترین فرقه است...


الهی به زینب*س*

عجل لولیک الفرج

یا منتقمــــــــــــــــــــــــ


امروز باید مرگ بر وهابیت گفت...

مرگ بر وهابیت

مرگ بر وهابیت

مرگ بر اسرائیل

مرگ بر آمریکا....


دسته عزا امروز ساعت 18 ، گلزار شهدا علی بن جعفر(ع) قم، به سمت حرم حضرت معصومه(س)


این فیلم دسته عزائی که خطاب وهابیت ملعون بود...

نظرات  (۲)

اهل بیت خیلی کریمند...خیلی 
پاسخ:
خیلی.......................
التماس دعااااااااااااااااااا
یا زهرا*س*
  • یخ زدگان سرزمین تاریکی
  • دوست عزیز ممنونم از حضور سبزتان وبلاگ زیبایی دارید .
    مایل به تبادل لینک هستید خبرمون کنید.
    پاسخ:
    سلام
    حتما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی