بچه هیئتی ....

اهل بیت خیلی کریمند... هیئت از سیاست جدا نیست، من یک بچه هیئتی سیاسی هستم ... بسم ربّ الزّینبـــــــــــــــــــــــــــــ

بچه هیئتی ....

اهل بیت خیلی کریمند... هیئت از سیاست جدا نیست، من یک بچه هیئتی سیاسی هستم ... بسم ربّ الزّینبـــــــــــــــــــــــــــــ

مشخصات بلاگ
بچه هیئتی ....

بسم ربّ الزّینب*س*
بچه هیئتی هستم
افتخارم اینه خادم شهدا هستم
البته انسان جائز الخطاست
و بعضی وقتا پاش میلغزه
از شما التماس دعا دارم
یه وب دیگه هم دارم
به اسم مخ92
برای اونائی که فکر میکنن ما بچه هیئتی ها
همیشه عزادار و ناراحت هستیم
و برعکس، ما اسوه ی حسنه ای به نام
محمد بن عبدالله صلی الله علیه و آله داریم
که هیچ وقته خنده از لبشون نمی افتاد
إن شاءالله...
الهی به زینب*س*
عجل لولیک الفرج
یاهو: abbaskhadem92
کلوب: http://www.cloob.com/name/abbaskhadem
فیس بوک: https://www.facebook.com/abbaskhadem1392?ref=tn_tnmn

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

چگونگی شیعه‌شدن ۶۰ سرخپوست در آمریکای لاتین

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳ ب.ظ

او دلیل این علاقه خود را مطالعه درباره انقلاب اسلامی ایران و مکتب فکری امام خمینی(ره) اعلام کرد.

 مبلغ دینی


«سهیل اسعد» از طلاب فعال حوزه علمیه در آرژانتین و از پدر و مادری لبنانی‌الاصل متولد شده است. او تا جوانی در آرژانتین بزرگ شده و سپس برای خواندن دروس حوزوی و دانشگاهی راهی لبنان و ایران شده و اینک بیش از یک دهه است که بخشی از سال را در ایران زندگی می‌کند. او شش ماه از سال در قم تحصیل می‌کند و شش ماه دیگر را در ۲۵ کشور دنیا فعالیت فرهنگی دارد.


چگونگی شیعه‌شدن ۶۰ سرخپوست در آمریکای لاتین

او دلیل این علاقه خود را مطالعه درباره انقلاب اسلامی ایران و مکتب فکری امام خمینی(ره) اعلام کرد.
مبلغ دینی

 «سهیل اسعد» از طلاب فعال حوزه علمیه در آرژانتین و از پدر و مادری لبنانی‌الاصل متولد شده است. او تا جوانی در آرژانتین بزرگ شده و سپس برای خواندن دروس حوزوی و دانشگاهی راهی لبنان و ایران شده و اینک بیش از یک دهه است که بخشی از سال را در ایران زندگی می‌کند. او شش ماه از سال در قم تحصیل می‌کند و شش ماه دیگر را در ۲۵ کشور دنیا فعالیت فرهنگی دارد.

تخصص «اسعد» فلسفه و عرفان اسلامی است و در موضوعاتی چون نظام سیاسی اسلام، اندیشه امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و … هم برای طلاب خارجی تدریس می‌کند. با زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی و اسپانیولی آشناست؛ از این رو، برنامه‌ای هم در شبکه تازه‌تأسیس هیسپان ‌تی‌وی دارد که با همراهی حجت‌الاسلام عبدالکریم پاز اجرا می‌شود.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس ماجرای جالبی از شیعه‌شدن ۶۰ سرخپوست در کشور پرو را بیان کرد:

حدود دو سال پیش آقای «ادوارد کیراگا» از پرو با من تماس گرفت و برای آشنایی با اسلام ابراز علاقه کرد. او دلیل این علاقه خود را مطالعه درباره انقلاب اسلامی ایران و مکتب فکری امام خمینی(ره) اعلام کرد.

در یکی از سفرهایی که به ونزوئلا داشتم، ایشان هم حضور داشتند و کتاب‌هایی را به ایشان تقدیم کردم. آقای کیراگا از من دعوت کرد به پرو بروم و برای دوستان ایشان سخنرانی کنم. بعد از مدتی همزمان با برپایی کنگره سوسیالیست‌ها در پرو به این کشور رفتم و میان اعضای حزب سرخپوستی سخنرانی کردم. آن‌ها به شدت علاقه‌مند شدند و تقاضا کردند مدتی را در پرو اقامت کنم.

من دو هفته در پرو ماندم و هر شب در خانه آقای کیراگا برای آن‌ها سخنرانی می‌کردم و درس می‌گفتم. چنین شد که ایشان در آخرین روز شهادتین گفت و مسلمان شد.

بعد از بازگشت به ایران، از ایشان دعوت کردم به ایران بیاید و در دوره‌های کوتاه‌مدت آشنایی با اسلام شرکت کند. ایشان بعد از بازگشت به پرو تبلیغ اسلام را آغاز کرد و خوشبختانه ۶۰ نفر از دوستان و اطرافیان ایشان مسلمان شدند.

در سفر بعدی‌ام به پرو، یک مرکز اسلامی در این کشور تأسیس کردم و الحمدلله اکنون در این کشور پایگاهی برای اهل‌بیت علیهم السلام وجود دارد.


منبع: http://www.adyannet.com/news/439
کپی شده از کتیبه ی http://www.cloob.com/adyannet110

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی